duminică, 17 octombrie 2010

Ardei umpluti cu cartofi

Imagine Atasata

Ingrendiente:
10 ardei grasi
10 cartofi potriviti
4-5 oua (eu am pus un ou caci deja se mancase prea multe oua si era seara)
branza telemea dupa preferinta (eu am pus doar cat mai aveam in casa)
verdeturi proaspat tocate
Fierbem cartofii, ii curatam si-i dam pe raszatoarea cu ochiuri mari sau ii zdrobim nu foarte fin, adaugam oul, branza, verdeturile
Imagine Atasata
si amestecam .
Imagine Atasata
Taiem ardeii in jumatate , scoatem cotorul si semintele
Imagine Atasata
si ii umplem cu amestecul de cartofi.
Punem putin ulei intr-o tava , apoi ardeii umpluti
Imagine Atasata
si coacem la temperatura inalta
cand sunt aproape gata radem cascaval pe ei
Imagine Atasata
si ii mai lasam sa se rumeneasca un pic (am cam trecut peste faza asta)

Imagine Atasata
si sectiune
Imagine Atasata
Se pot servi cu putin sos de usturoi. Sunt excelenti !
eu i-am servit asa simpli
Pofta buna!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket