duminică, 17 octombrie 2010

NECTAR PIERSICI SI NECTARINE



Ingrediente: 5 kg piersici sau caise, 400 g zahar, 30 ml apa.
Mod de preparare: Se spala piersicile sau caisele si se lasa la scurs. Se scot samburii si se curata de coaja. Se dau prin masina de tocat sau in mixer si se toarna piureul obtinut intr-o cratita. Se adauga zaharul si apa, se pune craita pe foc si se fierbe nectarul timp de 15-20 minute. Se culege spuma care se formeaza deasupra. Se toarna apoi nectarul fierbinte in sticle incalzite, care apoi se capseaza sau se leaga cu celofan dublu. Se aseaza sticlele intre paturi, se invelesc bine si se lasa asa pana se racesc.
Sugestii: Nectarul de piersici sau caise are multe vitamine si se poate consuma asa cum este sau diluat cu apa minerala.

pirsicile si nectarinele (am folosit 3kg piersici si 2 kg nectarine)
Imagine Atasata

am omis poza cu ele curatate si taiate
eu am bagat robotul in ele si a iesit aceasta pasta
Imagine Atasata

am adaugat apa si zaharul
Imagine Atasata

in timpul fierbierii
Imagine Atasata

am cules spuma cat am putut de bine
Imagine Atasata
Imagine Atasata

aici e gata
Imagine Atasata

pus in sticle
Imagine Atasata
Imagine Atasata

invelit si acoperit bine
Imagine Atasata

si un pahar pt voi (la care puteti adauga apa minerala dupa preferinta - mie imi place asa nediluat)Imagine Atasata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket