duminică, 17 octombrie 2010

Zacusca ciuperci

Imagine Atasata

Ingrediente:
500ml de ulei;
1 kg de ceapa;
5 bucati de morcov;
1 kg de gogosari;
3 kg de ardei capia;
1 kg de ciuperci (am folosit champignon, dar cred ca se pot folosi orice fel de ciuperci);
1 kg de rosii (eu am folosit 2 dar a iesit un pic mai acrisoara)
Foi de dafin;
Piper macinat;
Sare.

am pregatit ingredientele (ardeii si gogosarii ii aveam deja copti)
Imagine Atasata

ciupercile le-am oparit,
Imagine Atasata

am dat totul pe masina
am pus intai morcovul in ulei, am lasat cateva minute sa se inmoaie (timp in care am pregatit ceapa)
Imagine Atasata

am pus si ceaspa care am lasat-o pana am pregatit ciupercile
Imagine Atasata

ciupercile tocate
Imagine Atasata

dupa cateva minute am pus ardeii si gogosarii
Imagine Atasata

dupa ce a mai fiert vreo jumatate de ora am pus si rosiile mixate bine
Imagine Atasata

am potrivit de sare si pirer (eu am adaugat si putin oregano)
Imagine Atasata

in timpul fierberii
Imagine Atasata

am lasat sa fiarba bine pana a scazut si s-a ridicat uleiul deasupra
din cantitatea scrisa mi-au iesit 11 borcane mici
Imagine Atasata

si a ramas si o farfurie pt degust
Imagine Atasata

si o poza cu un borcan mai de aprope
Imagine Atasata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket