duminică, 2 ianuarie 2011

Cale


Pentru blat

5 oua
10 linguri de ulei
10 linguri de zahar
10 linguri de faina
un pachetel de zahar vanilat sau esenta de vanilie


Pentru pistil
rahat - eu nu am avut decit rahat rosu ,voi folositi de care vreti

Mai intii am taiat rahatul si l-am rulat intre degete cam 2 cm lungime (lungimea se mai poate ajusta mai tirziu, in functie de marima calei )

Se separa ouale ,se bate albusul spuma cu zahar
Se adauga galbenusurile, faina si apoi uleiul tot odata, aromele .
Se ia cu lingura si se pune pe hirtia de copt (pe care eu am uns-o putin,dar numai inainte de prima serie de fursecuri) sau direct pe tava unsa .
Daca aluatul nu se intinde singurel il mai ajutati voi putin cu lingura .Fiindca se intaresc repede  la inceput bag cam 6 fursecuri in cuptor si pe masura ce mi se da mina cresc nr lor.
Se coc in cuptorul incins la 375`F sau 190`C ptr cam 5 min, sau pina marginile se bronzeaza usor.
In usa cuptorului, se dezlipesc cu o spatula ,se aseaza cite o bucatica de rahat in mijloc
si se stringe repede intre degete ca sa se lipeasca .




Se aseaza pe o farfurie.
Dupa au fost coapte toate fursecurile se aranjeaza pe platou si se pudreaza cu zahar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket