luni, 3 ianuarie 2011

Friptura im moare de varza

Reteta postata de foxyy pe culinar sau artaculinara

Ingrediente

Intr-o cratita mai mult inalta decat lata, am pus carnea si-am turnat moare, dar fara s-o acopar, apoi am lasat-o sa fiarba cam jumatate de ora (am si intors-o de vreo 2 ori)
Dupa ce s-a racit putin, am condimentat-o cu boia, piper, nucsoara
Am pus carnea intr-o alta cratita, mai lata, apoi am condimentat-o cu usturoi ceva tarhon si-am pus iar zeama de varza (ce ramasese de la fiert, plus ceva complectare)
Peste cratita am pus o folie de aluminiu si-am bagat-o la cuptor, pentru o ora
Dupa o ora am scos folia si-am mai lasat inca vreo 30-40 de minute

Am feliat carnea si-am servit-o cu pireu de cartofi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket