luni, 11 iulie 2011

Briose cu fulgi de ovaz

Fiindca copiii cereau ceva dulce si avand niste fulgi de ovaz in casa din care as fi facut ceva am amestecat cateva ingrediente pt a vedea ce iese (nefiind sigura de ce va iesi am incercat o cantitate mai mica)

1ou+1 galbenus
1 pahar zahar
1/2 pahar ulei
1 pahar lapte prins
2 pahare ovaz
2 pahare faina
1 pahar cocos
1 lgt praf copt
1 praf sare
1 lingura amoniu stins in otet
fructe uscate

am amestecat ingredientele uscate
am batut ouale cu zaharul, am adaugat uleiul, apoi laptele si peste aceasta compozitie am turnat ingredientele uscate si am amestecat bine
am pus cate o lingura in tava speciala pt briose si am daat la cuptor la foc potrivit
cand au fost gata le-am pudrat cu zahar amestecat cu cacao



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket