miercuri, 13 iulie 2011

Cosulete cu cas

Si de data asta tot de pe www.retetecalamama.ro am preluat reteta acestor minunate cosulete


 Aluat:
   500g faina
   25g drojdie proaspata
   75g unt
   300ml lapte (eu am pus iaurt din lipsa de lapte)
   1 lingurita sare
   1 lingura zahar
  
   Umplutura:
   100g branza proaspata de vaci
   150g cascaval (eu am avut cas afumat)
   50g unt moale
  
   finisat:
   ou batut sau galbenus
  
   Am facut un aluat la masina de paine, am scos si am pus intr-un lighean la crescut

pt umplutura am amestecat ingredientele bine

dupa ce si-a dublat volumul

am impartit aluatul in 2 am intins doua foi am pus umplutura am rulat si am lasat sa se odihneasca 5 minute,

apoi am intins iar aluatul (aici m-a cam chinuit un pic ca se lipea de sucitor, probabil a avut prea multa umplutura sau prea zemoasa),

am rulat din nou foaia

cu ajutorul foarfecei am crestat ruloul cam pana la jumatatede 2 ori, iar a treia taietura am taiat complect bucata de rulou

am luat bucata cu cele 2 crestaturi si partile exterioare le-am tras inspre afara pt a obtine forma de cosulet

am asezat aceste cosulete in tava captusita cu hartie de copt

Le-am lasat sa creasca cateva minute, le-am uns cu ou batut

si am presurat pe toarta niste susan iar in cosulet am mai pus niste cas ras
 
am introdus in cuptorul preincalzit pt ~ jumatate de ora


Fata cea mare le-a descris in felul urmator:"sunt fff pufoase si crocante, delicioase si nu mai am cuvinte sa le mai descriu"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket