miercuri, 13 iulie 2011

Sarmale cu ciuperci

O alta reteta preluata de pe blogul Laurei www.retetecalamama.ro, reteta de sarmale cu ciuperci, o reteta deosebit de delicioasa.
1 varza, cateva frunze de vita, 5 ardei
400g ciuperci
200g ciuperci
2 morcovi
2 cepe
150g bulion rosii
200g orez
50 ml ulei
marar, cimbru, sare, piper, dafin

varza dulce am curatat-o de frunzele ofilitesi am pus-o la oparit in apa fiarta cu sare

morcovii i-am curatat si dat pe razatoarea mare, ceapa am tocat-o marunt


am incins uleiul , am adaugat morcovii si ceapa si dupa ~5 minute am adaugat ciupercile date pe razatoarea mare,


am amestecat bine si am mai lasat ~2 minute, am luat de pe foc, am adaugat orezul,

sare si piper, si verdeturile si fiindca mi-a ramas o portie de pilaf care nu cred ca o mai manca nimeni am pus si acea portie de pilaf am amestecat bine

am omogenizat bine compozitia si am umplut ardeii,


si am rulat sarmalele atat de varza cat si de frunza de vita





in oala in care am pus sarmalele la fiert am pus un pat de nervuri de frunze si frunze ramase de varza, am aranzat sarmalele si am pus suc de rosii de asupra (nu am mai pus bulion ca tot aveam niste rosii pt gatit)



si niste varza tocata, am adaugat apa calda si am pus pe foc mic aproape de o ora jumatate.
Au iesit niste sarmale fff gustoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket