luni, 11 iulie 2011

sirop de visine si visine pt prajituri


Fiindca am avut ocazia de a aduna visine si am adunat in prima zi vreo 16 kg
 
m-am aprovizionat cu visini pt prajituri si torturi pt a avea pana vor aparea altele asa ca le-am spalat bine, le-am scos samburele si le-am pus cu zahar pana a doua zi pt a putea colecta din siropul scurs (caci au fost ff zemoase).A doua zi am scurs siropul iar peste visine am pus aspirina zdrobita (la 3 kg de visine am pus 1kg de zahar si 5 aspirine, reteta initiala prevede 12 aspirine dar in fiecare an am tot redus din ele si anul trecut am vazut ca tin fara probleme si doar cu sase, asa ca anu asta am incercat cu 5, daca e sa apara problema dau de stire)


Am pus in borcane, am inchis bine si am depozitat in camara.
Din zeama scursa am facut sirop punand la fiecare litru de zeama un kg de zahar si amestecand din cand in cand pt a se dizolva zaharul.

Cand s-a topit zaharul am pus in sticle, am inchis ermetic si am pus la sterilizat in bain marine, lasand doar cateva minute sa clocoteasca, am scos si am pus in paturi pana la racire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket