sâmbătă, 24 septembrie 2011

Ardei umpluti cu ciuperci si soia


2 cepe
19 palarii ciuperci
1 punga soia
~300g orez
3 linguri zarzavat
2 linguri zacusca ciuperci
sare
piper
1 morcov

ardei pt umplut (eu am avut 26)

se toaca cepele, se dau pe razatoare ciupercile pe razatoarea cu ochiuri mari si morcovul pe cea cu ochiuri mici, se fierbe soia dupa instructiunile de pe plic

se calesc cepele, se adauga morcovul si cand acestea s-au calit se adauga ciupercile, soia scursa bine, zarzavatul, zacusca de ciuperci si la urma orezul
se potriveste de sare si piper si se omogenizeaza bine compozitia

se umple ardeii, care au fost curatati de samburi si opariti in apa cu sare, cu aceasta compozitie (am avut un autor de nadejde)




se pregateste intr-o oala un pat de rosii rondele, se aseaza ardeii si se adauga apa cat sa-i acopere, apoi se pun pe foc si se lasa la foc mic pana fierb
se pot servi cu sos facut din zeama in care au fiert, smantana sau simpli
Mie mi-au placut asa mult ca ii voi repeta cu sigurata, chiar si copiii i-a mancat cu placere chiar daca nu prea sunt adeptii ciupercilor
Din pacate nu am reusit sa-i mai pozez decat ;dezbracati' de ardei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket