sâmbătă, 19 mai 2012

Tort fulger Mcqueen

Blat negreasa, crema ganache
 Tort 4,5kg






2 comentarii:

  1. Buna Cecy ,ai un blog superb,iar torturile sunt excelente,foarte reusite .
    As vrea sa te intreb daca ai avut un tutorial dupa care ai facut masinuta?Am si eu de facut un tort pt duminica ,dar nu stiu cum sa il fac,cum decupez blatul ,cum dau forma de masina?Offf am niste emotii de nici nu mai pot gandi,si este pentru o prietena ,dar tot am emotii,ca se bazeaza sa il fac frumos.m-as bucura daca ma poti ajuta,multumesc frumos.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc
    de raspuns cred ca ai vazut raspunsul pe artaculinara ca aici am vazut f tarziu intrebarea si apoi am mai avut si ceva probleme cu blogul

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket