vineri, 11 noiembrie 2011

Salata varza in straturi


 varza alba
 kg varza rosie
 sfecla rosie
 sare grunjoasa
 o radacina taiata in 4 de hrean
 marar uscat

MOD DE PREPARARE

Se curata verzele de primele foi apoi se toaca fideluta,fin,Se freaca fiecare varza tocata in parte,cu sare grunjoasa.
Sfecla curatata de coaja se da si ea prin razatoare apoi se freaca cu un praf de sare.



Pe fundul bidonului, borcanului (sau in cazul meu unei cutii de plastic de la telemea care se inchide ermetic) se pune niste marar uscat, apoi un rand de varza rosie, unul de varza alba, unul de sfecla rosie





 si se repeta cu straturile pana le terminam pe toate si umplem 'vasul', iar deasupra punem fasiile de hrean si niste bete de marar.
Facem o saramura care o turnam deasupra si inchidem ermetic.Lasam 2-3 zile sa se moaie apoi se 'vantura' (eu am miscat cutia in toate felurile pt a agita continutul sau am desfacut ca   pacul si am amestecat bine continutul, apoi am inchis si am continuat cu 'vanturatul' inca cateva zile)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket