luni, 12 noiembrie 2012

varza a la cluj


1,5 kg carne tocata de porc
2 verze mici murate (2,5 kg)
250 g orez
3 cepe
6 linguri pasta de tomate
2 lingurite boia dulce
sare
piper
2 lingurite cimbru uscat
4 linguri ulei

Cum prepari
 Am spalat varza, am scurs-o si am tocat-o fideluta. Am pus doua linguri de ulei la incins intr-o tigaie mai mare si am calit varza maximum 10 minute impreuna cu o lingurita de cimbru uscat, boiaua si piper, dupa gust.
 Am pus patru linguri de pasta de tomate, am mai lasat cateva minute si am dat deoparte.
 Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit in doua linguri de ulei incins. Cand s-a inmuiat putin, am adaugat carnea tocata si orezul spalat in mai multe ape si scurs. Am lasat pe foc, amestecand continuu, pana carnea s-a coagulat putin.
Am pus doua linguri cu pasta de tomate, am condimentat cu o lingurita de cimbru, sare si piper, dupa gust.
 Am pus in vas jumatate din varza. Am intins uniform.
Am pus toata carnea si am netezit cu o lingura. Am intins restul de varza. Am turnat usor apa pe marginea vasului (pentru a nu strica starturile) cat sa acopere totul.
 Am introdus vasul (fara capac) in cuptorul preincalzit pana a scazut si s-a rumenit frumos. Am servit-o cu mamaliguta calda.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket